Datarum | Sikkert, krypteret & dansk dataopbevaring | BOARD OFFICE

Professionelt DATARUM til transaktioner

Bestyrelsesportalen kan også benyttes som DATARUM. Vi giver mulighed for at transaktioner, generationsskifte, generelle M/A situationer løses let, sikkert og krypteret. 

Samt internt fortroligt informationsdeling for udvalgte personer og ledelsesteam.

 

 

 

Vælg licens til jeres DATARUM

I tvivl om hvilken datarum licens, der passer til jer?

Vi sidder klar til at besvare jeres spørgsmål, samt drøfte hvordan I kommer hurtigt i gang. 

 

  • DATARUM ONE

    Adgang for et cvr.nr

    Kort periode, 1-2 måneder

    Begrænset datamængde

  • DATARUM MORE

    Mindre koncern

    1-3 cvr.nr

    Begrænset periode 1-6 måneder

  • DATARUM PLUS

    Fast adgang til flere cvr.nr

    Fuld fleksibilitet og internt administration

    Stor datapakke og underskrifter

    BOARD Assistant

     

  • DATARUM BUSINESS

    Kombinere DATAROOM med bestyrelsesportal

    Adgang til flere cvr.nr

    BOARD Assistant - AI

    Fuld fleksibilitet og administration

    BOARD Connect

Kom godt i gang

Få hurtigt, sikkert og med fuld fleksibilitet adgang til BOARD OFFICE Datarom med eller uden assistance.

  • Vi klarer det selv
    Gratis

    Opret selv alle mapper og informationer på jeres DATAROOM

  • Skærmdeling
    Fra 995 DKK
    Pr. session

    Vi hjælper jer igennem hele oprettelsen og opsætningen af DATAROOM via et online møde med vores M/A konsulenter.

     

  • Introduktion og inspiration
    1495 DKK
    Pr. time + rejseomkostninger

    Vi kommer til jeres fysiske lokation og hjælper jer igennem hele oprettelsen og opsætningen af jeres DATAROOM og giver onboarding træning til udvalgte medarbejdere.

     

  • BOARD Connect
    Efter aftale

    Vi fungerer som backup for både sælgere og købere. Assisterer med alt fra teknisk hjælp, spørgsmål, FAQ om DATAROOM, samt sikrer en professionel proces for alle parter.

    Overflytning til bestyrelsesportal, API, AI og andre funktioner.

Professionelt, dansk dataopbevaring og brugervenligt

Effektive arbejdsprocesser med AI

Vi har fokuseret på at skabe en sikker, effektiv og brugervenlig løsning til alle involverede parter, herunder aktørerne, som administrerer datarummet samt alle eksterne deltagere.

Orden i penalhuset med smart teknologi

Datarummet er baseret på en brugervenlig og strømlinet proces, der skaber de bedste forudsætninger for alle involverede parter.

Fleksibelt og krypteret i Danmark

Datarummet giver fuld kontrol over al information og fortrolige dokumenter. Brugen af datarummet kan konverteres til en bestyrelsesportal, hvor alt data opbevares og til fortsat brug af de nye ejere/aktører.

Beskyttelses af forretningsfølsomme oplysninger

Med et virtuelt datarum kan der deles sensitiv dokumentation og gennemføre Q&A-processer i en sikker opsætning, der understøtter et fortroligt samarbejde og informationsdeling.

Løsningen giver hurtig, overskuelig og sikker informationsdeling til blandt andet:

Ledelses information

Omstruktureringer

Fusion transaktioner

Børsintroduktioner

Virksomhedskøb

Kapitalrejsning

Datarummets mange fordele

Dansk dataopbevaring, kryptering og anonymitet

Sikkerhed og anonymitet

Arbejd effektivt med AI teknologi og API integration

Effektive processer

Log filer, FAQ, KYC og dokumentation for alle hændelser

Nem og intuitiv struktur

Professionelle mappedesign med GDPR mærkning og pdf annoteringer

Skræddersyet mappestruktur

Fortroligt tildeling af roller og adgangsniveauer

Roller og adgangsniveauer

Adgang til support uanset tid og sted på dansk og engelsk

Support