Licenser

Vi sidder klar på telefonen eller chatten til at besvare dine spørgsmål samt sammen med dig drøfte hvilken licens som bedst dækker netop jeres behov.

Det vil glæde os at vise jer alt fra grundfunktionerne til de mange muligheder bestyrelsesportalen giver for sikrer godt og effektivt bestyrelsesarbejde.

FÅ EN DEMO

MINI START


Foreninger

KR 199*

PR. MÅNED

Tilmelding af 1 selskab og adgang for 7 brugere

Til små foreninger, iværksættere og klubber. I får blandt andet adgang til at gemme i krypterede fælles mapper.
  • Adgang til fælles arkiv og kalender
  • Adgang via app og tofaktor login
  • Højeste sikkerhedsniveau, cloudbaseret og krypteret
  • GDPR sikret og dokumenteret
  • Gratis opgradering til BASIC licens
  • Hotline service – livechat med vores medarbejdere mellem 8.00 – 16.00 på hverdage

BASIC


Startup

KR 499*

PR. MÅNED

Tilmelding af 1 selskab og adgang for 3 brugere

Kom godt i gang med at digitalisere bestyrelsens arbejde. Velegnet til mindre virksomheder, startups, advisory boards, foreninger, skolebestyrelser, ejerforeninger, politiske partier mv.
  • Få orden i administrationen ved adgang til fælles arkiv, kalender og underskriv med NemID
  • Adgang via app og TO-FAKTOR login
  • Vi har til inspiration og som best practice prædesignet mappestruktur, der gør det let og professionelt at komme i gang med at benytte bestyrelsesportalen
  • Tildel let roller, funktioner og adgange til og hold styr på rettigheder.
  • Koordinere let og nem mødeplanlægning
  • Online forberedelse - PDF-redigering på dokumenter
  • GDPR dokumentation
  • Gratis opgradering til ELITE licens
  • Hotline service – livechat med vores medarbejdere mellem 8.00 – 16.00 på hverdage

ELITE


Professionel

KR 1195*

PR. MÅNED

Tilmelding af 1 selskab og adgang for 5 brugere

Til den professionelle bestyrelse. Her får I en unik palette af muligheder, funktioner og fordele som hjælper jer til at gøre arbejdet i bestyrelsen mere hensigtsmæssigt, sikkert og værdiskabende. I får adgang både til bestyrelsesportalens mange grundfunktioner samt et helt univers af løsninger til at sikre professionel arbejde i både bestyrelse, direktion og rådgivere.
  • BESTYRELSES- OG LEDELSESANSVARS-FORSIKRING som sikrer dækning af beslutningerne.
  • COMPLIANCEFUNKTIONER på person og selskabsniveau. Der gør det let, professionelt og tilsigtet i forhold til de forventninger der stilles fra de finansielle samarbejdspartnere.
  • INSPIRATIONSOMRÅDE. Download alt fra bøger, videoer, paradigmer til det nyeste forskning og best pratice indenfor governance.
  • GDPR markering og notifikation af dokumenter gør det let at overholde de lovmæssige krav og forventninger til GDPR.
  • Underskriv med NemID og sikrer at dokumenter, referater, bilag mv. har fået tilknyttet en juridisk bindende signatur.
  • Benyt krypteret MAIL og BESKED samt bevar dokumentation for korrespondance.
  • Benyt TO-FAKTOR og/eller PINKODE.
  • Adgang via APP eller browser og vær opdateret hvor og når som helst.
  • Personligt DASHBOARD giver dig let overblik over aktiviteter, dokumenter, aftaler og hold styr på alle dine bestyrelsesopgaver et sted.

CORPORATE


Organisationer

Pris efter aftale og tilbud

Til store organisationer, medlemsforeninger, koncerner og internationale selskaber. Her får I frihed til at designe jeres portal og dermed et vælg af muligheder, funktioner og fordele som hjælper både administrationen og bestyrelsen. Der er mulighed for at tilkøbe netop de funktioner og services som passer til jeres dagligdag og ønsker. Ligeledes er der mulighed for at tilkøbe kundedesign, konsulentassistance             og udvikling.

*Betingelser ved køb af et BOARD OFFICE™ licens


- Tilmelding af 1 selskab.
- Gratis oprettelse.
- Bindingsperioden er på løbende 12 måneder, der faktureres ved oprettelse.
- Pris pr. ekstra bruger MINI START: KR 25,- BASIC: KR 75,- ELITE: KR 95,- CORPORATE: KR 125,-
- Pris pr. ekstern login - MINI: KR 75,-

ONBOARDING

Herunder ses gældende muligheder og priser for onboarding på BOARD OFFICE.

Vi sidder som altid klar på telefonen eller chatten til at besvare dine spørgsmål, samt sammen med dig drøfte det bedste valg til at dække jeres behov.

Kan selv - hurtigt i gang


GRATIS

    • Opret direkte fra hjemmesiden
    • Få adgang i løbet af få minutter
    • Registrer let brugere og adgange
    • Skift selv logoer, mapper og skabeloner

Skulle der alligevel være brug for assistance, kan I kontakte os via chat, telefon og mail.

Med lidt hjælp - skærmdeling


KR 549,- pr. session

Vores kundesupportere sidder klar ved telefonen og kan med fjernsupport let guide jer gennem oprettelse, og assistere med at sætte systemet op.

    • Vi opretter bestyrelsesportalen sammen med jer
    • I får adgang mens vi taler sammen
    • Vi sikrer at det er de rigtige adgange og personer som bliver oprettet
    • Vi hjælper med logoer, mapper og templates
    • Vi aftaler hvilket serviceniveau der måtte være brug for til enkeltpersoner

Skulle der alligevel være brug for assistance, kan I kontakte os via chat, telefon og mail.

Dette gælder også jeres bestyrelsesmedlemmer som vi rigtigt gerne assisterer til at komme hurtigt og nemt på portalen.

Med intro og inspiration


KR 950,- pr. time + rejseomkostninger

Vores kundesupportere sidder klar ved telefonen og kan let guide jer gennem oprettelse, og hjælpe med at sætte systemet op til jer.

    • Vi opretter bestyrelsesportalen sammen med jer
    • I får adgang mens vi taler sammen
    • Vi sikrer at det er de rigtige adgange og personer som bliver oprettet
    • Vi hjælper med logoer, mapper og templates
    • Vi aftaler hvilket serviceniveau der måtte være brug for til enkeltpersoner

Vi kommer gerne til et bestyrelsesmøde og gennemgår brugen af bestyrelsesportalen, samt drøfter med jer, hvilken brug og mulig ændring af forretningsgange bestyrelsesportalen kan medføre.

Vores bestyrelseserfarne konsulenter kan endvidere give inspiration til moderne bestyrelsesarbejde.

Skulle der alligevel være brug for assistance, kan I kontakte os via chat, telefon og mail.

Dette gælder også jeres bestyrelsesmedlemmer som vi rigtigt gerne assisterer til at komme hurtigt og nemt på portalen.

Lad os være bestyrelsens servicecenter


KR 1550,- / pr. bestyrelse pr. løbende 12 måneder

Lad os fungere som servicecenter for jeres bestyrelsesmedlemmer.

Vi kan både hjælpe med alt fra at ændre password, give telefonisk brugerassistance og svare på spørgsmål til bestyrelsesportalen.

Vores dygtige konsulenter har alle solid bestyrelseserfaring og er superbrugere af portalen.

Vi har også mulighed for at hjælpe med tekniske spørgsmål, ønsker om tilretninger og alt det som kan give panderynker i dagligdagen.

Vores kundesupportere sidder klar ved telefonen og kan let guide og vejlede jer.

Har I spørgsmål udover portalen, hjælper vi også gerne med spørgsmål vedrørende bestyrelsesarbejde generelt.

Det kan være alt fra at rekruttere bestyrelsesmedlemmer, udarbejde bestyrelsesevalueringer, til at holde indlæg i moderne bestyrelsesarbejde.

Vi svarer også på ad-hoc spørgsmål til de retslige rammer i bestyrelsessammenhænge, valg af revisor, bank og advokat.

Vi har et tæt samarbejde med en lang række betydende aktører både i Danmark og internationalt.

Vi hjælper dig gerne med at vælge netop den licens som bedst passer til jeres nuværende og kommende behov for funktioner, sikkerhed og services.

På alle licenserne er der mulighed for at få en demo og rådgivning om indhold, services og bindingsperioder.

Der er gratis opgradering på alle licenser, hvilket vil være tilgængeligt indenfor 24 timer efter bestilling.

Alle licenspakkerne giver adgang til 3 logins med en bindingsperiode på 12 måneder.

Der faktureres 12 måneder forud, uden opsigelse. For opsigelse henvises der til vores licensvilkår.

Sikkerhedsniveau, sikkerhedsdokumenter, superbrugeradgange er tilgængelige for alle licenspakkerne.