Abonnementer

Ændrer behovet sig for funktioner, lager og adgange sig, er det muligt at ændre abonnement.

Vi sidder klar på telefonen eller chatten til at besvare dine spørgsmål samt sammen med dig drøfte hvilket abonnement som bedst dækker netop jeres behov.

FÅ EN DEMO

MINI START


Foreninger

KR 199*

PR. MÅNED

Tilmelding af 1 selskab og adgang for 7 brugere

Til små foreninger, iværksættere og klubber. I får blandt andet adgang til at gemme i krypterede fælles mapper.
  • Adgang til fælles arkiv og kalender
  • Adgang via app og tofaktor login
  • Højeste sikkerhedsniveau, cloudbaseret og krypteret
  • GDPR sikret og dokumenteret
  • Mulighed for at tilkøbe ekstrafunktioner samt gratis opgradering til BASIC abonnement
  • Hotline service – livechat med vores medarbejdere mellem 8.00 – 16.00 på hverdage

BASIC


Startup

KR 499*

PR. MÅNED

Tilmelding af 1 selskab og adgang for 3 brugere

Kom godt i gang med at digitalisere bestyrelsens arbejde. Velegnet til mindre virksomheder, startups, advisory boards, foreninger, skolebestyrelser, ejerforeninger, politiske partier mv.
  • Adgang til fælles arkiv, kalender og underskriv med NemID
  • Adgang via app og tofaktor login
  • Unik prædesignet mappestruktur, som sikrer let formalia og dokumentation
  • Tildel let roller, funktioner og adgange til materialer og dokumenter
  • Koordination af opgaver og nem mødeplanlægning
  • Online forberedelse - PDF-redigering
  • Højeste sikkerhedsniveau, cloudbaseret og krypteret
  • GDPR sikret og dokumenteret
  • Mulighed for at tilkøbe ekstrafunktioner samt gratis opgradering til ELITE abonnement
  • Hotline service – livechat med vores medarbejdere mellem 8.00 – 16.00 på hverdage

ELITE


Professionel

KR 799*

PR. MÅNED

Tilmelding af 1 selskab og adgang for 3 brugere

Til den professionelle bestyrelse. Her får I en unik palette af muligheder, funktioner og fordele som hjælper jer til at gøre arbejdet i bestyrelsen mere hensigtsmæssigt, sikkert og værdiskabende. Der er mulighed for at tilkøbe netop de funktioner og services som passer til jeres dagligdag og ønsker.
  • Få alt BASIC abonnementet tilbyder, samt yderligere fordele og muligheder
  • Adgang til alle selskaber via ét login
  • Virksomhedstilpasset arkiv og mappestruktur
  • PDF-redigering og gem i personligt arkiv
  • Tilføje personlige ikoner og mappedesign
  • Debat mellem bestyrelsesmedlemmer
  • Planlæg møder, mødeoversigt, personlige notifikationer
  • Adgang til skabeloner, kompendier, paradigmer, bøger og videoer
  • Opret en personlig bestyrelsesprofil og bliv synlig i Danmarks største bestyrelsesnetværk
  • Rekruttere bestyrelsesmedlemmer, investorer og direktionsmedlemmer
  • Vælge sprog dansk/engelsk
  • Hotline service – livechat med vores medarbejdere mellem 8.00 – 16.00 på hverdage

CORPORATE


Organisationer

KR 2995*

PR. MÅNED

Tilmelding af 1 selskab og adgang for 3 brugere

Til store organisationer, medlemsforeninger, koncerner og internationale selskaber. Her får I frihed til at designe jeres portal og dermed et vælg af muligheder, funktioner og fordele som hjælper både administrationen og bestyrelsen. Der er mulighed for at tilkøbe netop de funktioner og services som passer til jeres dagligdag og ønsker. Ligeledes er der mulighed for at tilkøbe kundedesign, konsulentassistance og udvikling.
  • Få alt ELITE abonnementet tilbyder, samt yderligere fordele og muligheder
  • PDF – generering af dokumenter
  • Adgang for personlig assistent
  • Organisations tilpasset arkiv
  • Mulighed for administration af udvalg, repræsentantskab, medlemmer
  • Online/offline funktion
  • Benyt moderne værktøjer til bestyrelsesevalueringer og direktionsevalueringer
  • Hotline service mellem 8.00-20.00 på hverdage og mellem 8.00-12.00 i weekender/helligdage

*Betingelser ved køb af et BOARD OFFICE™ abonnement


- Tilmelding af 1 selskab og adgang for 3 brugere.
- Gratis oprettelse.
- Bindingsperioden er på løbende 12 måneder, der faktureres ved oprettelse.
- Pris pr. ekstra bruger MINI START: KR 25,- BASIC: KR 75,- ELITE: KR 95,- CORPORATE: KR 125,-
- Pris pr. ekstern login - MINI: KR 75,-

ONBOARDING

Herunder ses gældende muligheder og priser for onboarding på BOARD OFFICE.

Vi sidder som altid klar på telefonen eller chatten til at besvare dine spørgsmål, samt sammen med dig drøfte det bedste valg til at dække jeres behov.

Kan selv - hurtigt i gang


GRATIS

    • Opret direkte fra hjemmesiden
    • Få adgang i løbet af få minutter
    • Registrer let brugere og adgange
    • Skift selv logoer, mapper og skabeloner

Skulle der alligevel være brug for assistance, kan I kontakte os via chat, telefon og mail.

Med lidt hjælp - skærmdeling


KR 549,- pr. session

Vores kundesupportere sidder klar ved telefonen og kan med fjernsupport let guide jer gennem oprettelse, og assistere med at sætte systemet op.

    • Vi opretter bestyrelsesportalen sammen med jer
    • I får adgang mens vi taler sammen
    • Vi sikrer at det er de rigtige adgange og personer som bliver oprettet
    • Vi hjælper med logoer, mapper og templates
    • Vi aftaler hvilket serviceniveau der måtte være brug for til enkeltpersoner

Skulle der alligevel være brug for assistance, kan I kontakte os via chat, telefon og mail.

Dette gælder også jeres bestyrelsesmedlemmer som vi rigtigt gerne assisterer til at komme hurtigt og nemt på portalen.

Med intro og inspiration


KR 950,- pr. time + rejseomkostninger

Vores kundesupportere sidder klar ved telefonen og kan let guide jer gennem oprettelse, og hjælpe med at sætte systemet op til jer.

    • Vi opretter bestyrelsesportalen sammen med jer
    • I får adgang mens vi taler sammen
    • Vi sikrer at det er de rigtige adgange og personer som bliver oprettet
    • Vi hjælper med logoer, mapper og templates
    • Vi aftaler hvilket serviceniveau der måtte være brug for til enkeltpersoner

Vi kommer gerne til et bestyrelsesmøde og gennemgår brugen af bestyrelsesportalen, samt drøfter med jer, hvilken brug og mulig ændring af forretningsgange bestyrelsesportalen kan medføre.

Vores bestyrelseserfarne konsulenter kan endvidere give inspiration til moderne bestyrelsesarbejde.

Skulle der alligevel være brug for assistance, kan I kontakte os via chat, telefon og mail.

Dette gælder også jeres bestyrelsesmedlemmer som vi rigtigt gerne assisterer til at komme hurtigt og nemt på portalen.

Lad os være bestyrelsens servicecenter


KR 1550,- / pr. bestyrelse pr. løbende 12 måneder

Lad os fungere som servicecenter for jeres bestyrelsesmedlemmer.

Vi kan både hjælpe med alt fra at ændre password, give telefonisk brugerassistance og svare på spørgsmål til bestyrelsesportalen.

Vores dygtige konsulenter har alle solid bestyrelseserfaring og er superbrugere af portalen.

Vi har også mulighed for at hjælpe med tekniske spørgsmål, ønsker om tilretninger og alt det som kan give panderynker i dagligdagen.

Vores kundesupportere sidder klar ved telefonen og kan let guide og vejlede jer.

Har I spørgsmål udover portalen, hjælper vi også gerne med spørgsmål vedrørende bestyrelsesarbejde generelt.

Det kan være alt fra at rekruttere bestyrelsesmedlemmer, udarbejde bestyrelsesevalueringer, til at holde indlæg i moderne bestyrelsesarbejde.

Vi svarer også på ad-hoc spørgsmål til de retslige rammer i bestyrelsessammenhænge, valg af revisor, bank og advokat.

Vi har et tæt samarbejde med en lang række betydende aktører både i Danmark og internationalt.

Vi hjælper dig gerne med at vælge netop det abonnement som bedst passer til jeres nuværende og kommende behov for funktioner, sikkerhed og services.

På alle abonnementerne er der mulighed for at få en demo og rådgivning om indhold, services og bindingsperioder.

Der er gratis opgradering på alle abonnementer, hvilket vil være tilgængeligt indenfor 24 timer efter bestilling.

Alle abonnementspakkerne giver adgang til 3 logins med en bindingsperiode på 12 måneder.

Der faktureres 12 måneder forud, uden opsigelse. For opsigelse henvises der til vores abonnementsvilkår.

Sikkerhedsniveau, sikkerhedsdokumenter, superbrugeradgange er tilgængelige for alle abonnementspakkerne.