Udviklet af governance eksperter til at sikre BEST PRACTICE både for bestyrelsen, administrationen samt de mest betydende rådgivere.
Vi servicerer både bestyrelse, direktion, bank, revision og advokat, således alle opgaver løses professionelt og sikkert.
BESTYRELSEN
Få overblik, sikkerhed og mere professionelle arbejdsgange i dagligdagen. Bestyrelsen kan let orientere sig, ordne sit arbejde og underskrive beslutninger. Hav adgang når og hvor som helst på pc, tablet eller mobil via to-faktor login eller pinkode.
DIREKTIONEN
Med strømlinede arbejdsprocesser kan der fokuseres fuldt ud på samarbejdet med bestyrelsen. Book let møder, lav dagsordener og referater. Tildel adgange og sikre dokumentation, compliance samt forsikre bestyrelsens beslutninger.
PROFESSIONELLE RÅDGIVERE
Effektiviser samarbejdet med de professionelle rådgivere. Giv bank adgang til Compliance, revisor adgang til økonomisk materiale og advokat adgang til dokumenter.
BESTYRELSEN
Bestyrelsen skal fungere, træffe beslutninger og medvirke til udviklingen af selskabets aktiviteter. En professionel bestyrelse bør have professionelle værktøjer til rådighed for, og en bestyrelsesansvarsforsikring giver tryghed i arbejdet.
DIREKTIONEN
Direktionen er i lighed med bestyrelsen omfattet af den kollektive bestyrelsesansvarsforsikring. De kan derfor fokusere på deres daglige ledelsesarbejde samt den professionelle dialog med bestyrelsen.
PROFESSIONELLE RÅDGIVERE
Tillid er godt, tryghed bedre. Både for bank, advokat og revisor er det afgørende, at samarbejdet er baseret på "orden i penalhuset", så de kan yde rådgivning med afsæt i den rette indsigt, data og dokumentation.
Upload personlige informationer sikkert og professionelt og få notifikationer hver 12. måned om kontrol af aktuelle informationer. Overfør automatisk compliance til alle de bestyrelser, du er tilknyttet. Ved udtræden af en bestyrelse fjernes dine personlige informationer.
Nem og professionel håndtering af KYC og AML. Din bank eller finansielle partner kan let kontrollere personerne bag selskaberne gennem indhentning af pas, sundhedskort og kørekort. Dette kan også overføres til bankens complianceafdeling. Alle transaktioner er krypteret, sikkerhedsbeskyttet og adgangsniveaukontrolleret.
Complianceoplysninger, dokumenter og bilag overføres sikkert til din finansielle samarbejdspartner enten manuelt eller via API. Der bliver sendt notifikationer til de ansvarlige i både selskabet og banken i forhold til, om dataene er korrekte og mangelfulde. Spar tid, ressourcer og skab tillid.