Ved at vælge BOARD-OFFICE ELITE får I adgang til alt - ubegrænset.
Vi sidder klar til at besvare dine spørgsmål, samt drøfte hvordan I kommer hurtigt i gang.
Vi tager afsæt i jeres behov og ønsker uanset om I er en lille forening eller en stor international koncern.
Til den professionelle bestyrelse. Her får I en unik palet af muligheder, funktioner og fordele, som hjælper jer til at gøre arbejdet mere hensigtsmæssigt, sikkert og værdiskabende. I får adgang til alle bestyrelsesportalens funktioner, samt et helt univers af løsninger til at sikre professionelt arbejde i både bestyrelse, direktion og blandt rådgivere.
Tilmelding af 1 selskab og adgang for 5 brugere
Prisen pr. ekstra bruger er 95,-
BESTYRELSES- OG LEDELSESANSVARS-FORSIKRING som sikrer dækning af beslutningerne.
LEGITIMERING & COMPLIANCEFUNKTIONER på person og selskabsniveau. Det gør det let, professionelt og tilsigtet i forhold til de forventninger, der stilles fra de finansielle samarbejdspartnere.
INSPIRATIONSOMRÅDE. Download alt fra bøger, videoer, paradigmer til det nyeste forskning og 'best pratice' indenfor governance.
GDPR-markering og notifikationer af dokumenter gør det let at overholde de lovmæssige krav og forventninger til GDPR.
Underskriv med MitID så du sikrer at dokumenter, referater, bilag mv. har fået tilknyttet en juridisk bindende signatur.
Benyt krypteret MAIL og BESKED samt bevar dokumentation for korrespondance.
Benyt to-faktor og/eller pinkode.
Adgang via APP eller browser og vær opdateret hvor og når som helst.
Personligt DASHBOARD samler alt information ét sted og giver dig let overblik over aktiviteter, dokumenter, aftaler.
Til små foreninger, iværksættere og klubber. I får adgang til udvalgte funktioner.
Tilmelding af 1 selskab og adgang for 5 brugere
Prisen pr. ekstra bruger er 25,-
Adgang til fælles arkiv og kalender
Adgang via app og tofaktor login
Højeste sikkerhedsniveau, cloudbaseret og krypteret
GDPR-sikret og dokumenteret
Gratis opgradering til BASIC licens
Hotline service – livechat med vores medarbejdere mellem 8.00 – 16.00 på hverdage
Kom godt i gang med at digitalisere bestyrelsens arbejde. Velegnet til mindre virksomheder, startups, advisory boards, foreninger, skolebestyrelser, ejerforeninger, politiske partier m.m.
Tilmelding af 1 selskab og adgang for 5 brugere
Prisen pr. ekstra bruger er 75,-
Få orden i administrationen ved adgang til fælles arkiv, kalender og underskriv med MitID
Adgang via app og to-faktor login
Vi har til inspiration og som 'best practice' prædesignet mappestruktur, der gør det let og professionelt at komme i gang med at benytte bestyrelsesportalen
Tildel let roller, funktioner og adgange til at holde styr på rettigheder.
Koordinere let og nem mødeplanlægning
Online forberedelse - PDF-redigering på dokumenter
GDPR-dokumentation
Gratis opgradering til ELITE licens
Hotline service – livechat med vores medarbejdere mellem 8.00 – 16.00 på hverdage
Til store organisationer, medlemsforeninger, koncerner og internationale selskaber. Her får I frihed til at designe jeres portal ud fra jeres ønsker og behov. Det giver et væld af muligheder, funktioner og fordele, som hjælper både administrationen og bestyrelsen. Derudover er der mulighed for at tilkøbe kundedesign, konsulentassistance og udvikling.
Kontakt os via chat, telefon og mail, hvis I får brug for assistance derefter.
Vores kundesupportere sidder klar ved telefonen, og de kan med fjernsupport let guide jer gennem oprettelse og assistere med at sætte systemet op.
Kontakt os via chat, telefon og mail, hvis I får brug for assistance derefter.
Dette gælder også jeres bestyrelsesmedlemmer, som vi rigtigt gerne assistere til at komme hurtigt og nemt på portalen.
Vores kundesupportere sidder klar ved telefonen og kan let guide jer gennem oprettelse og hjælpe med at sætte systemet op til jer.
Vi kommer gerne til et bestyrelsesmøde og gennemgår brugen af bestyrelsesportalen, samt drøfter med jer, hvilken brug og mulig ændring af forretningsgange bestyrelsesportalen kan medføre.
Vores bestyrelseserfarne konsulenter kan endvidere give inspiration til moderne bestyrelsesarbejde.
Kontakt os via chat, telefon og mail, hvis I får brug for assistance derefter.
Dette gælder også jeres bestyrelsesmedlemmer, som vi rigtigt gerne assisterer til at komme hurtigt og nemt på portalen.
Vi kan både hjælpe med alt fra at ændre password, give telefonisk brugerassistance og svare på spørgsmål til bestyrelsesportalen.
Vi har også mulighed for at hjælpe med tekniske spørgsmål, ønsker om tilretninger og alt det som kan give panderynker i dagligdagen.
Vores kundesupportere sidder klar ved telefonen og kan let guide og vejlede jer.
Har I spørgsmål udover portalen, hjælper vi også gerne med spørgsmål vedrørende bestyrelsesarbejde generelt.
Det kan være alt fra at rekruttere bestyrelsesmedlemmer, udarbejde bestyrelsesevalueringer, til at holde indlæg i moderne bestyrelsesarbejde.
Vi svarer også på ad-hoc spørgsmål til de retslige rammer i bestyrelsessammenhænge, valg af revisor, bank og advokat.
Vi har et tæt samarbejde med en lang række betydningsfulde aktører både i Danmark og internationalt.